۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۶:۴۴

نوروزیان:

۱۰ درصد کارمندان ادارات بجنورد مجرد هستند

۱۰ درصد کارمندان ادارات بجنورد مجرد هستند

بجنورد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: در حال حاضر حدود ۱۰ درصد از کارمندان ادارات دولتی در بجنورد مجرد هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرحیم نوروزیان عصر سه شنبه در نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی خراسان شمالی از میزان تجرد در کارمندان دستگاه های دولتی بجنورد ابراز نگرانی کرد و افزود: بر اساس بررسی های صورت گرفته از سوی ستاد امربه معروف و نهی از منکر حدود ۱۰ درصد از کارکنان ادارات در بجنورد، مجرد هستند.

وی با بیان اینکه این میزان تجرد کارمندان شاغل در دستگاه های دولتی پذیرفتنی نیست، اضافه کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که این کارمندان هر چه زودتر ازدواج کنند.

نوروزیان از مدیران دستگاه ها خواست تا با رسیدگی به این موضوع کارکنان مجرد خود را به ازدواج و تشکیل خانواده ترغیب کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در ادامه با اشاره به موضوع عفاف و حجاب و رعایت حقوق شهروندی، آن را یکی از خواسته های اصلی مردم دانست و افزود: مردم خواهان رعایت ارزش ها در جامعه هستند و این موضوع به دولت خاصی منحصر نمی شود.

وی با بیان اینکه بی عفتی تنها منحصر به بی حجابی و بدحجابی در جامعه نیست، اظهار کرد: بی عفتی ریشه در مشکلات فرهنگی دارد و باید برای رفع این مشکلات به صورت جدی اقدام کرد در غیر این صورت عواقب و نتایج آن ویران کننده خواهد بود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان شمالی نیز در این نشست با تأکید بر توجه به عفاف و رعایت حقوق شهروندی در جامعه، اظهار کرد: دستگاه های عضو ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی خراسان شمالی هر چه زودتر برنامه های خود را در این زمینه به ستاد ارائه کنند.

حسین برومند با اشاره به این که اکنون از ۲۴ دستگاه عضو این ستاد ۱۰ دستگاه برنامه های خود را ارائه نداده اند، اضافه کرد: متأسفانه برخی از دستگاه ها در ارائه برنامه های خود در زمینه عفاف و رعایت حقوق شهروندی تعلل دارند.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان شمالی نیز در این نشست با اشاره به اجرای طرح محله محور در مناطق ویژه اجتماعی در شهرهای استان، اظهار داشت: در این طرح با مشارکت تشکل های مردمی بانوان استان، آموزش های مختلف از جمله توجه به اهمیت عفاف و آشنایی بیشتر با احکام شرعی در بین بانوان ارائه خواهد شد.

مهردخت قوپرانلو با بیان این که در اجرای طرح محله محور از بانوان تحصیلکرده در حوزه های مختلف در امر آموزش به بانوان استفاده خواهد شد، اضافه کرد: در حال حاضر در خراسان شمالی پنج تشکل مردمی بانوان فعال وجود دارد که از ظرفیت آن ها برای آموزش مهارت زندگی به بانوان استفاده می شود.

کد خبر 2444770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha